۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۷۵۴۷

شناخت تفاوت‌ها میان زنان و مردان لازمه زندگی ایده‌آل است

کارشناس حوزه و دانشگاه در خراسان‌شمالی، گفت: باید برای ایجاد یک زندگی ایده‌آل افراد تفاوت‌های بین زنان و مردان را بشناسند.
شناخت تفاوت‌ها میان زنان و مردان لازمه زندگی ایده‌آل است
به گزارش جهان بین نیوز، ژیلا روح افزایی در جمع بانوان جهاد دانشگاهی استان خراسان‌شمالی، اظهارکرد: باید افراد برای رسیدن به یک زندگی ایده‌آل اطلاعات کافی را درباره تفاوت‌ها، اختلاف نظر و مسائل جنسی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر افراد نتوانسته‌اند از این پیشرفت به نفع خود و در راستای بهره‌مندی بیشتر از زندگی استفاده کنند،

ادامه داد: برای رسیدن به قله سعادت در زندگی باید زن و شوهر از یکدیگر بهره کافی ببرند و در این راستا زندگی فرسایشی به معنای سوختن و ساختن مدنظر نیست؛ بلکه باید هدف، زندگی زایشی باشد.

روح‌افزایی با بیان این‌که زندگی حالت تئوری ندارد و براین اساس باید با در طول زندگی خلاقیت داشته باشیم، اضافه کرد: متأسفانه زنان سنتی فکر کرده و زندگی می‌کنند و مدیریت مناسبی برای عمر خود ندارند.

وی با اشاره به این‌که فداکاری بیش از حد در زندگی یک آسیب است، خاطرنشان کرد: زنان باید به ارتقاء علمی، بهرمندی از ورزش، استفاده از تجربیات مثبت گذشته، یادگیری مهارت‌های زندگی و دوری از استرس توجه کنند، بنابراین باید ما بر مرکب زندگی سوار شویم و زندگی را با همه تلخی‌ها و شیرینی‌هایش دوست داشته باشیم.

روح‌افزایی اضافه کرد: آرایش بیش از حد در بین جامعه مسلمان به معضلی تبدیل شده است که این امر در قالب جنگ نرم از سوی دشمنان در کشورهای اسلامی رواج یافته است.

وی ادامه داد: خداوند همه چیز را به حکمت خلق کرده است و با توجه به این‌که لحظات عمر، کوتاه و عزیز است در این راستا باید بدون توجه به عوامل ظاهری اعم از انواع جراحی و آرایش با عمل به دین مبین اسلام از زندگی سالمی برخوردار شویم.
مرجع : خبرگزاری ايسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۸:۰۹

26 Dec 2019